Het corona-virus heeft uiteraard ook invloed op de dagelijkse gang van zaken binnen ons kantoor. De belangenbehartiging van onze cliënten, bestaand en nieuw, heeft echter ook in deze tijd onze prioriteit. Om u en onze medewerkers te beschermen, werken onze advocaten veelal vanuit huis. Omdat wij digitaal werken, heeft dit geen gevolgen voor de wijze waarop uw zaak behandeld wordt.

Als u vragen heeft of een nieuwe zaak, dan kunt u contact met ons opnemen via ons secretariaat of per email met de betreffende advocaat.

Afspraken kunnen in deze periode niet op kantoor plaatsvinden en worden daarom telefonisch of daar waar nodig via videoverbinding gevoerd.

Zoals u weet zijn – tot in ieder geval – 6 april a.s. alle zittingen geannuleerd. Wat de impact daarvan zal zijn op uw zaak die in deze periode gepland stond, kort daarna gepland staat of nog gepland moet gaan worden weten wij op dit moment helaas niet. Ook wij zijn hiervoor in afwachten van de berichten vanuit de rechtbanken/gerechtshoven en/of overheid. U zult van het verloop van uw zaak uiteraard door uw advocaat op de hoogte worden gehouden.

Tot slot wensen wij een ieder veel sterkte en gezondheid toe. Wij staan voor u klaar.

Corona op de werkvloer | Cleerdin & Hamer Advocaten
Recente berichten